Sunday 5 June 2011

On stranger tides!

Woa...a trecut mai bine de o luna de cand am postat pe blog. Imi cer scuze ca am fost absenta, dar scoala m-a omorat. Am avut teze + temele pentru orele de desen. Si dap, am inceput orele de desen si sunt atat de fericita. Am observat ca evoluez din ce in ce mai mult si chestia asta ma face si mai increzatoare. 
Weekend-ul asta am fost din nou la Cluj, pentru ore si vineri am avut ocazia sa vad Pirates of the Caribbean: On stranger tides. De cand asteptam eu sa vad filmul asta, si mai ales pe Jack. I missed him! 
Ma asteptam la ceva mult mai rau, mai ales ca am citit o multime de pareri nu prea ok la adresa filmului. 

-Spoilers-

Ce m-a dezamagit cel mai tare este faptul ca Jack are suvite blonde. O multime de suvite blonde. Gizas...where was Gore Verbinski at that time? Plus ca i-au aparut chestii noi in peruca lui Jack. Inteleg ca poate vroiai ceva original sau ceva de genul, dar vechiul Jack era chiar ok. Si toti l-am iubit cu parul negru, nu blond. Yuck.

S-a simtit crunt absenta lui Will si a lui Elizabeth, pentru ca ei faceau toate muncile grele, iar Jack avea timp sa se prosteasca si sa faca tot felul de glume. Acum, ca ei doi au plecat, Jackie a trebuit sa faca totul si sa mearga in cautarea potirelor etc si nu a mai avut timp de prea multe glume. Plus ca restul glumelor nu au fost atat de amuzante ca in celelalte filme, unele dintre ele fiind de-a dreptul seci.
Si ce m-a deranjat iar este faptul ca Jack parea mai stabil pe picioare ca in celelalte filme. ) vreau sa para din nou beat si aiurit. ma rog..

Actiunea mi s-a parut trasa de par, mai ales ca nu au fost momente care sa te tina cu sufletul la gura si sa iti dea impresia ca acum cineva moare. The whole thing was something like a pleasure ride, nothing dangerous. pacat... plus ca l-au bagat si pe Barba Neagra in peisaj, care, dupa parerea mea, este un personaj cliseic. serios acum...peste tot il intalnesti. trebuiau sa vina cu ceva mai original. Unele scene sunt de umplutura si nu au niciun sens, iar corabia lui Barba Neagra mi se pare mica in comparatie cu Olandezul Zburator.

Apoi apare fosta iubita a lui jack, angelica, jucata de frumoasa penelope cruz. de personajul ei mi-a plaucut mult, dar a fost slab dezvolat, dupa parerea mea. era simpatica cand zicea frazele acela in spaniola plus ca se potrivea de minune cu Jackie, fiind la fel de sireata si manipulatoare ca si el. Scena de final a fost geniala, cand Jack i-a marturisit ca o iubeste si cand sa o sarute, pleaca. That was way to funny=))

Ce mi-a placut cel mai mult a fost partea cu ritualul si ingredientele pentru fantana (putin cliseica si asta) plus sirenele si vizunea regizorului despre ele. Chestia asta mi-a placut enorm de mult! <3 Syrena este deosebit de frumoasa, iar tipul religios (i-am uitat numele) a fost amuzant si pretty cute. Mi-a atras atentia din prima. As fi vrut ca la sfarsit sa mai zica ceva despre ei.  Asteptam asta. Ce mi s-a parut din nou cliseic este numele tipei. I mean...c'mon, puteau sa gaseasca un nume mult mai frumos decat Syrena. :| Este atat de...ridicol.

Nu ma asteptam ca Barbossa sa fie in slujba regelui, desi era evident ca era acolo din alte motive ascunse. Ce mi s-a parut iar slab dezvoltat a fost partea cu navele spaniole si cu echipajul spanioli. Au fost bagati doar ca sa fie acolo...puteau sa dezvolte un pic mai mult partea lor in actiune, sa le dea un rol mai mare..nu doar sa arate cum distrug fantana...care culmea, mai are inca cate picaturi de apa care sa o salveze pe Angelica. 

Mi-a plaucut coloana sonora, mai ales ca a fost compusa de Hans Zimmer. Bine ca macar pe el nu l-au schimbat. Mi-au placut iar cascadoriile lui Jack si papusa aia voodoo.  Au fost amuzante fazele. Iar regele a fost tare, mai ales cand vorbea...=))

Per total, filmul a fost bun. Nu a fost nici rau, nici grozav. Astept sa apara varianta bluray pe net ca sa-l vad mai calumea, ca la cinema l-am vazut 3D, fiindca cel normal incepuse deja cand am ajuns. Nu merita vazut 3D. Nu are efecte care merita vazute si imi pare rau ca am dat banii aiurea. Plus ca pentru 2 ore si jumatate cat a durat filmul puteau sa gaseasca un alt mod in care sa prezinte actiunea si sa atinga toate punctele importante, cum ar fi povestea de dragoste dintre cei doi. A fost slab dezvoltata. :( In schimb regizorul a bagat o gramada de lucruri si nu au avut timpul necesar la dizpozitie sa le faca frumoase, sa le dea contur. 
Acum asta e parerea mea. Bineinteles ca sunt alti oameni care au o parere total diferita despre film. Fiecare cu gusturile sale.

Nota mea este 8,00.

Cam atat pentru azi! ^^ 
Hugs,
Lulu 

0 comments: