Saturday 9 July 2011

It's the final countdown!!!!!

In cateva ore plec la Bucuresti! Can't wait to be there, mai ales ca duminica mereg la concertul lui Bon Jovi!! <3<3
Astept de cateva luni bune concertul asta si  deja nu mai am rabdare. Nici somn nu mai am noaptea:))
De ce imi este cel mai frica e caldura ingrozitoare care o sa fie la ora 4, cand e intrarea! GROAZNIC! Mai ales ca trebuie sa fiu cu vreo ora inainte acolo.
Dar o sa fie grozav! Sa-l vad (mai degraba aud) pe Bon Jovi cantand live este ceva ce mi-am dorit dintotdeauna!
Se anunta a fi cel mai tare concert al anului si chiar cred ca va fi. I mean, c'mon, de cate ori o sa-l vezi pe Bon Jovi in Romania, mai ales ca dupa turneul asta isi iau o pauza de vreo 2 ani?
Si inca sper ca la concert, prin multimea aia de 55.000 de persoane, o sa-l vad pe tipul pe care am pus ochii de ceva vreme.=)) Zici ca ma uit dupa un ac in carul cu fan. Dar nu-i problema. L-as vedea si din avion!:))
Na am zburat de la PC, ca mai am treaba, bagaje, blah-blah, plus ca trebuie sa ma pregatesc si fizic si psihic pt maine seara! O sa revin luni sau marti cu mai multe detalii, poze! ^^
Woaaa! NU mai am rabdare!!!:))

0 comments: