Friday 29 April 2011

The Royal Wedding!




Nu stiu cum va simtiti voi, dar eu ma simt de parca m-as fi nascut in Anglia si as fi crescut acolo! Uitandu-ma la TV la toate pregatirile care se fac, la multimea de oameni care asteapta sosirea celor mai frumosi oameni ai planetei in acest moment si la invitatii care vin unul cate unul imi doresc sa fiu acolo si sa flutur steagul Angliei si sa pot plange alaturi de ceilalti!
Niciodata nu am fost cuprinsa de o asemena bucurie cand vine vorba de astfel de evenimente, dar acesta este unul cu totul si cu totul special. Poate se datoreaza si iubirii mele fata de aceasta tara si de cultura lor sau poate pentru simplul fapt ca imi place mie de Printul William si de Kate.
Cum spuneau unul dintre reporterii de la radio: " in asemenea vremuri in care criza domina lumea si razboaiele izbucnesc la tot pasul, avem nevoie si de ceva frumos, iar Kate si William sunt frumosi!" Intr-adevar, sunt doua persoane foarte frumoase, modeste (din cate am auzit) si bine crescute.
De-abia astept sa vad momentul in care cei doi vor spune "I will".

Si uite ca au au depus juramintele si eu nu ma pot opri din plans. Ceremonia a fost absolut superba si ei doi sunt ca doua personaje rupte din basme! Kate este ca o zana in rochia ei de mireasca, iar Will is just like Prince Charming (defapt, el este print :))).
Amandoi sunt foarte frumosi. Nici nu imi gasesc cuvintele ca sa-i descriu.
Sa nu mai spun despre sora lui Kate, care a semanat cu o sirena, imbracata in rochia aceea lunga si alba. Are un corp perfect! Si parintii lor au fost frumosi: mama lui Kate si regina au fost imbracate atat de simplu si totusi au fost o prezenta greu de trecut cu privirea.
Si sa nu uit sa-i mentionez pe David Beckam si Victoria, care si ei au fost frumosi. Mi-au placut comentariile celor de la E! in legatura cu zambetul lui Victoria, sau mai degraba, in legatura cu zambetul pe care Victoria nu l-a afisat deloc. :)) Zici ca a fost la inmormantare.

Per total, toata nunta, ceromonia, corul de copii, sarutul (cele doua saruturi <3) au fost uimitoare! Totul a fost uimitor! Intr-adevar, este nunta secolului si m-am simtit si eu luata de val impreuna cu alte milioane, miliarde telespectatori care au urmarit acest eveniment!
Incredibil! Inca ma trec fiori cand ma gandesc la ce s-a intamplat astazi! Mi-ar fi placut sa fiu acolo.
Le doresc multa fericire si sa aiba mult noroc! <3

3 comments:

chris said...

si eu m-am uitat:))
chiar daca nu intentionam...
I assume it's great to be loved by so many people

Anonymous said...

Sincer, pe mine nu mă atrage deloc subiectul.

Lulu said...

yup! it's really great to be loved! :))
@kiddie: acuma fiecare cu gusturile sale. nu te condamn pt asta:* oricum, cum am spus, eu iubesc tara asta si in special casa regala. probabil de aceea am asteptat nunta cu atata ardoare. :D