Monday 14 March 2011

Me is back!!!

Hellloooo! Ellloooo! Ooooo! (mi se aude ecoul pe aici la cat de pustiu a fost in ultima vreme).
Anyway...I'm back! Imi cer scuze pentru lunga mea absenta, dar, datorita unor problema nu am mai putut intra. Plus ca nu am avut net timp de 2 saptamani. >.<
But now I'm ok. :D

Ce am facut in aceste doua saptamani fara net? Well...am citit. Am reusit sa termin Tom Sawyer si Schindler's list (ultima carte chiar m-a impresionat profund), am vazut filmul Black Swan, am desenat, am lenevit si acum am racit! :D Ah da, sa nu uit sa mentionez ca saptamana trecuta mai ca nu m-am pus in genunchi in fata parintilor mei sa ma lase la concert la Bon Jovi. Am reusit sa obtin acordul si am si biletul, dar asta inseamna ca renunt la cam tot ce am vrut sa fac vara asta: premiera de la HP si POC, excursia la Sibiu de ziua mea. Dar o data in viata ajung sa-i vad pe cei de la Bon Jovi, deci merita.Desi are 49 de ani, arata al naibii de bine si este constient de chestia asta! Plus ca are o voce superba! <3<3<3 I love him mai ales pentru faptul ca este un om simplu, care nu incearca sa iasa in evidenta cu nimic si sta departe de presa. Am cautat in toate revistele pe care le am, unele si din 2008 si nu am gasit o stire despre el.
Gata...ma calmez, ca dupa nu mai termin. Si in caz ca nu ati observat, sunt o mica (mare) obsedata...cel putin cu lucrurile care chiar imi plac.

Tocmai mi-am terminat de facut unghiile cu rosu si am terminat de vizionat inca un episode din House! Nu am prea multe stiri interesante pentru voi si nici puterea sa scriu, pentru ca am o durere groaznica de cap.
Voi reveni cu mai multe articole saptamana asta! :D

Si am o melodie pentru voi:



Love and hugs,
Lulu

2 comments:

Anonymous said...

Si eu ma uit la House. Am ajuns la sezonu` 3, ep 15..sau 16...unul din ele. =))

Unde-i melodia?? O_o

Lulu said...

scuze...abia acum am vazut ca nu se vede! :D

here you go! enjoy the song! :D

a da..si eu am ajuns pe la ep 5 din sezonul 2 din House MD! Cat as da sa am ironia lui! :))