Thursday 24 February 2011

Things

Well..am zis sa incerc sa fac cateva poze, asa random, sa vad daca imi iasa. Nu am aparat performant, doar 6,5 px, dar sunt destul de multumita de cum au iesit culorile, mai ales ca am descoperit cateva setari interesante la aparatul meu. Si cum planuiesc sa imi iau unul performant de ziua mea, am zis ca nu strica sa mai exersez inainte.







Deci...sunt lame..stiu, dar nu aveam ce face in acea zi. Concluzia: mai bine ma ocup de desen si la fotografia in pace:))

3 comments:

akira said...

Mie imi plac. :D I mean, ai ales niste unghiuri foarte dragute si arata okay imaginile. Nu prea am tangenta cu fotografia, dar stiu cand imi place ceva si astea imi plac. ^_^

Keep it that way, love! :*

Anonymous said...

Imi plac mult primele trei. <3 Le-ai gandit bine si le-ai prins bine. Bun! Bravo! :)

Anonymous said...

idem Kiki

Primele trei sunt foarte simpatice