Thursday 17 March 2011

Everything is not ok!

Am o stare mai mult decat aiurea, dar ce conteaza, pentru ca Justin Bibar tocmai a scos un film despre...EL! Nu au trecut nici doi ani (timp in care a scos melodii mai mult sau mai putin penibile) si el a scos un film in care isi povesteste viata si cat de greu a fost sa ajunga unde este acum. Nici cele mai mari vedete si trupe, care au facut istorie, nu au scos un film despre ele, dar Justin Bibar trebuie sa fie mai cu mot, ca doar deh, se iubeste foarte mult. 
Jur ca il detest pe copilul asta, care apare peste tot. Este ca un mic zombie care te urmareste. Si NU, NU sunt invidioasa pentru ce are, pentru ca are fani si blah-blah-blah, cum ar zice fanii lui cu varsta cuprinsa intre 10-15 ani. Pur si simplu urasc cand vad revistele din Romania ca doar lui si altor vedete care vor disparea peste noapte   le acorda atentia, cand trupe ca Bon Jovi, Ac Dc, Anathema sunt ignorate total. Chiar m-am uitat recent prin toae revistele pe care le am, unele fiind de acum 2-3 ani si nu am gasit nicio stire despre trupele mentionate mai sus sau altele faimoase. Doar Justin Bibar, Miley Sairus si alti copii de la Disney. 
De cand au aparut zici ca totul se invarte in jurul lor si a muzicii lor. Ca sa nu mai zic de Justin Bieber, care a rasarit de nicaieri, cu frizura lui de copil tampit.

A da...am gasit o gluma foarte tare cu Justin pe pagina de Facebook (a se metiona ca pagina aceea este anti- Justin Bibar :))):


3 guys in a room

2 boys and Justin Bieber

The first boy says:

If there is a cat here i'd fuck it till it dies

Second boy says,

oh yeah and once its dead i'd fuck it till i die

Justin Bieber says,

.
.
.
......Mmmeeeeo0oww


Pfiuuu...gata...m-am descarcat!:)) Daca fani Justin Bibar citesc asta...well...I'm sorry. Dar asta e parerea mea. :) Si nu mi-o schimb. Fiecare cu gusturile si preferintele sale!

Peace dudes!
Lulu



1 comments:

Anonymous said...

Nici mie nu-mi place Biberon asta cu fite si freza idioata care a rasarit peste noapte. Si ca sa te fac sa te simti mai bine, cauta faza cu Ozzy Osbourne si Justin Bieber. =)) E epica! =))

"Who the fuck is Justin Bieber??"