Monday 21 February 2011

Gakuen Ouji



De curand am inceput sa citesc o manga destul de interesanta, ca sa zic asa. Cum sunt o sucker pentru romance, school life, bishies and SMUT (nu pot sta mai mult de 2 zile fara sa citesc o manga smut), am dat peste manga asta din intamplare, cand cautam ceva nou.
Prima impresie..well...a fost ok, ca sa zic asa. Daca imi place grafica copertii, atunci cu siguranta imi va placea si restul. Dar aici m-am inselat. Foarte tare. Coperta, dupa parerea mea, este cam lame, dar grafica este superba!
Este exact genul meu de grafica. Personajele sunt foarte bine conturate si chiar se deosebesc unele de celelalte, nu ca in Nosatsu Junkie, de exemplu. Si pe langa asta sunt foarte multi bishieeeessss! Gizas... i was melting on my chair!
Desi la inceput povestea pare simpla, credeti-ma, nu este. Si desi intrece limitele ciudatului (ca sa spun asa), imi place la nebunie. Totul se petrece in prestigiosul liceu privat Joshi High, care a fost odata un liceu doar pentru fete. Cu putin timp in urma regulile s-au schimbat si acum both males and females can attend this school. Dar lucrurile nu sunt chiar atat de simple pe cat par. In acest liceu, fetele sunt la putere si nimeni nu le poate controla, mai ales cand sunt colege cu niste colegi superbi. Pentru a le tine hormonii in frau acestor fete, baietii trebuie sa faca anumite sacrificii, mai ales Munechika-sama (i know...odd name:|)  Daca nu ar fi el, atunci baietii nu ar mai scapa vii de acolo. 
Cam asta ar fi in mare subiectul. Bineinteles ca sunt personaje principale si povestea se invarte in jurul lor, dar nu sunt o spoileritza si vreau sa va las pe voi sa cititi. Si daca o faceti, sunt curioasa sa va aflu parerea. 
POt sa spune ca aceasta este una dintre cele mai bolnave manga-uri pe care le-am citit vreodata. Aici rolurile se inverseaza. Stiti genul de poveste in care exista un bad boy si care se joaca cu fata cuminte. Aici rolul de bad boy il au fetele (care sunt scapate de sub control) si rolul de fata cuminte il au baietii, sau ma rog, unii dintre ei, cum ar fi Mizutani. Oricum, aparentele inseala, asa ca Mizutani ascunde mult mai multe decat arata ( Aceste fiind unul dintre personajele principale). 
Stiti ca in manga, cand o fata place un baiat, ii ofera tot felul de mici atentii: cookies, strap-uri (sau cum le zice) etc. Aici, fetele le ofera baietilor prezervative pentru a obtine o noapte cu el. Adica cu Minechika, care este idolul tuturor. Era o faza in manga care m-a lasat masca. Fata, timida, merge si ii da tipului un prezervativ, rugandu-l sa-l accepte. El o saruta in semn de accept. SI prietenele ei de pe margine said something like this: " Good Job, X-chan! Now you cand do it for the first time with Munechika sama! You are the luckiest girl in the world!". Gizas...fetele astea nu au altceva in cap decat sex? Dar m-a amuzat teribil faza.

Holy crap, it's like they're all insane. They have no common sense, no sense, period--the psychology behind regular bullying doesn't even apply here! What's this excuse about having nowhere to release their sexual desires? There are all-girls schools everywhere--you don't see them going all psycho and hormonal. Get a boyfriend from a different school! Problem solved!

Asta a fost zis de o tipa de mangafox si mi s-a parut foarte funny si chiar descrie in mare ce se petrece in manga.
Dar nu va lasati inselati de aparente. Manga este foarte draguta, nespus de draguta, si desi partile smut se lasa asteptate, merita sa le savurezi din plin. Dar sunt asa de putine! Mangaka cred ca a vrut sa puna pe toata lumea pe jar! We want mooore!!! I want more!! Am spus ca sunt o sucker pt smut, right?
Un personaj care pe mine m-a fascinat complet este presedinta consiliului elevilor. Este una dintre cele mai frumoase fete pe care am intalnit-o pana acum in vreo manga, eleganta, rafinata, cu un aer nobil ce pluteste in jurul ei. Si pe cat este de frumoasa, pe atata este de rea. Si asta iubesc eu la ea. Desi apare de putine ori, prezenta ei iti ramane intiparita in memorie. 
Si pot sa spun ca este pentru prima oara cand imi doresc sa fi fost un pic de yaoi in manga-ul asta. Nu mai intelegeti gresit, imi place yaoi-ul, dar trebuie sa am starea necesara sa citesc. Dar aici chiar as fi sperat sa fie macar un pic, pentru mine! :))
Si cu toate ca are partile ei rele (si aici ma refer la fetele alea nebune in calduri), are si parti bune. Una dintre ele ar fi felul in care se dezvolta relatiile intre anumite personaje si felul in care sunt construite personajele. Desi par simple, unele dintre ele, cum ar fi Mizutani, sunt complexe. Sunt unele chestii la care nu ma asteptam de la el. 
Cam atat despre manga, ca dupa ma intind la nesfarsit si uit defapt ca este doar o...manga!
Daca va veti apuca de manga-ul asta, nu o sa regretati. Nu o sa mai puteti sa-l lasati din mana! Si as
vrea sa imi spuneti parerea voastra daca o sa cititi! SUnt curioasa ce vor crede altii despre "Gakuen Ouji". 




Va las, ma duc sa-mi caut alte manga-uri smut! <3 Ceva recomandari?;;)



Love and hugs, 

Lulu


2 comments:

Anonymous said...

Obsedato! =))


I like this manga...si eu nu's asa mare fan...prefer anime-urile. But this...well, kicks ass! <3

Lulu said...

ah..stiu ca sunt o fire f obsedata! :)))=))

si eu eram doar cu anime-urile intr-o vreme, pana cand am descoperit manga. si de atunci am lasat-o mai moale cu anime-urile si am citit destul de mult. :-??
oricum...manga-urile sunt mai detaliate decat anime-urile uneori, mai ales ca ultima categorie cam strica povestea uneori.