Thursday 17 February 2011

Humans are so fucked up!

Astazi a fost una din acele zile in care am realizat cat de...fucked up (ca sa spun asa) sunt unii oameni si cum pot fi de superficiali si de increzuti, si cum feisbucul ajuta la "ingrosarea" acestor calitati. Daca am ajuns ca sa ne spunam povestile de dragoste, dezamagirile si dramele siropoase pe net, atunci am ajuns rau. Acum nu mai putem discuta face-to-face, in privat, mai bine o facem pe fb, ca este mai interesant, plus ca vede toata lumea. 
Dar nu castigi nimic din asta, doar simplul fapt ca te faci de ras, mai ales cand exagerezi si deja aberezi la greu. Mda...generatia noastra este generatia mess-ului si a netului. Dar asa cum a trecut febra cu haifaiv, asa va trece si cu fb si toti se vor muta ca o turma pe myspace, livejournal si, intr-un final, vor descoperi lumea blog-urilor, unde vor posta, again, dramele lor care pe noi nu ne intereseaza. Pe scurt, alte enspe mii de bloguri de pitzi si coca. Dar sa speram ca nu se ajunge chiar asa de rau si FB reuseste sa-i mentina ocupati (poti pierde ore intregi pe FB daca vrei, pt ca ai cu ce). 

Si acesta nu este singurul lucru care le-am realizat azi. Se pare ca in ziua de azi este bine sa fi suparat si sa arati cat de suparat esti tu, plangandu-te la orice pas, din orice motiv. Si mai ales, este important sa arati cat de suparat esti pe o anumita persoana si sa faci lucruri care pe o sa o jigneasca sau o sa o doara in adancul sufletului sau. Dar oare te-ai gandit ca pe unele persoane, care ar trebui sa se simta vinovate pentru supararea ta, pur si simplu nu le intereseaza supararea ta? Ca pot sa isi vada la fel de bine de viata ca si pana acum? Ma rog, unii cred ca li se cuvine toata atentia daca au ceva mai special. Poti fi special si fara sa incerci sa fi asa cu tot dinadinsul. Aici nu ma refer la o persoana anume, doar ca pe mine ma amuza cand vad faze de genul asta. Ma amuza teribil. Parca as urmari o piesa de teatru in care actorii vor sa iasa in evidenta prin rolul pe care-l au. Cum spuneam, chestia asta este la moda in ziua de azi. 

Dupa cum bine vedeti, eu realizez multe chestii in ultima vreme. Nu ma pot abtine de la asta. Uneori, cand vad printre ce specimene traiesc, ma simt ca o persoana de pe alta planeta, care se uita la o masa omogena de oameni. Uneori ma simt speciala prin simplul fapt ca nu ascult manelele lui Guta sau muzica house de cacat din tara asta  sau daca nu port geanta spanzurata de o mana si tigara in alta la fel cum face toata lumea, doar pentru a fi "pa trend". Chiar nimeni nu mai stie sa fie original, sa aiba propriile gusturi si sa se mandreasca cu ele? Daca eu as spune acum ca inca ma uit la anime-uri, toti s-ar uita ciudat la mine.Sau ca citesc o carte. Oricum, mult mai bine decat sa stau toata ziua si sa nu fac nimic apoi sa ma plang la scoala cat de plictisita am fost eu ieri.:))

Si tot din categoria "realizari", azi am observat ca mai am un lucru in comun cu doi colegi (si credeti-ma, nu ma asteptam la asta): la toti trei ne place Vampire Diaries (bine, de unul dintre ei stiam :D). Eu fata, ei baieti. Nu ca ar fi ceva wow, de notat in calendar, doar ca nu-i credeam genul care sa se uita la VD. Dar na, VD is addictive si odata ce incepi sa te uiti, nu mai poti sa renunti. Luati-ma exemplu pe mine, cea care la inceput ura VD. :)) Dar Damon poate face minuni :))

In rest, as random stuff, nimic interesant. Tot incerc sa scriu ceva articole mai interesante pentru blog sau recenzii pentru carti, movies, albume, dar nu reusesc. M-am apucat azi sa scriu despre LOTR, dar abia mi-au iesit 2 prop ca lumea. Probabil este si stresul de vina ca am prea multe lucruri de facut si nu o sa le termin veci. Asa sunt eu..nu stiu sa-mi organizez timpul ca lumea. 
Mi-am luat tot soundtrack-ul de la VD si o sa fac un torrent ca sa-l pun aici, ca pe filelist nu pot. Damn..si chiar vroiam sa-l pun acolo. Anyway, am ochii cat cepele la cate melodii am descarcat. Plus ca azi a oprit politia taxiul in care eram. Great, inca juma de ora pierduta in care eu puteam ajunge acasa mai repede si sa fac ceva interesant. 

Cam atat pentru azi! Destul cu bolboroselile.
See you tomorrow!
Hugs, Lulu! 


Btw, this is funny!! =))


2 comments:

Anonymous said...

Cartile de mult nu mai sunt atractive pentru majoritatea problematica a populatiei. E de ajuns sa se imbrace cu nspe mii de culori si sa iasa la o tigara. Nu ca eu nu mai fumez din cand in cand, da` o fac cu stil. Damn, ce fel a sunat asta. =)))))) Ma refer la faptu` ca am capacitatea necesara sa diger o carte si sa trag si un fum fara sa par ridicola. :D Anyway...fb e daunator. Sincer. Am si eu fb, da` nu ma omor. Gen sa stau 7 ore pe zi sa ma fatai pe acolo. Intru 2 minune zilnic, sau o data la 2-3 zile...facultatea ma ocupa prea mult ca sa mai am timp si de site-ul ala.

Si eu sunt privita putin cam ciudat ca ma uit la anime-uri, da` macar la facultate mai am "ciudati" ca mine. <3


Peace! :)

Anonymous said...

Unii oameni pur şi simplu nu pot înţelege nişte concepte simple. De ce să ne mai batem capul şi cu lucrurile ceva mai complicate? unii sunt pur şi simplu depăşiţi şi orbiţi de mediul lor ... infect.

Am şi eu momente când îmi vine să mă dau cu capul de pereţi din cauza unor persoane idioate pe care le întâlnesc în viaţa de zi cu zi, dar - din fericire, ăsta nu e unul dintre acele momente * phew'

Kiki - până la urmă, a fi diferit este o calitate a spiritului. Nu pentru sine însuşi, ci faţă de ceilalţi. Cel puţin, aşa cred eu.
- şi apoi, să fim priviţi ciudat e chiar distractiv uneori. Nu e amuzant să îi vezi pe ceilalţi că nu înţeleg nişte lucruri ATÂT de simple şi se strofocă să te enerveze? It's fun.