Saturday 1 January 2011

Happy New Year!

Happy New Year folks!
Am sperante ca anul acesta va fi splendid si ca va fi mai bun decat celalat, desi a inceput cum nu se poate mai rau: cu durere de cap, durere in gat and a running nose. This is just GREAT! Anyway, revelionul petrecut alaturi de familia mea si prietena mea cea mai buna (pe care o iubesc, btw ;))) a fost cel mai tare de pana acum. Sa nu mai mentionez ca doar acum am ajuns acasa de la ea. Nici ca se putea mai bine.  Am ras si am povestit all night long, am vazut filme si am ascultat muzica. It was PERFECT!



Printre filmele pe care le-am vazut (sau revazut, depinde) se numa si "A Christmas Carol", o productie Disney care m-a impresionat destul de mult, nu numai datorita graficii si actorilor care au interpretat vocile personajelor, ci si datorita povestii in sine si a felului in care un om se poate schimba in something better if he wants to. Si sa nu mai mentionez ca inca o data mi-a fost demonstrat ca Jim Carrie este un adevarat geniu si stie ceea ce face. Felul in care l-a interpretat pe Scrooge a fost pur si simplu breathless, mai ales ca nu l-a interpretat doar pe batranul senil ci si pe alte personaje, schimbandu-si de fiecare data vocea.
Desi a fost ecranizat totul foarte frumos, felul in care au fost prezentate anumite scene, fantoma lui Marley, caii, Moartea si multe alte lucruri m-au facut sa ma intreb daca este vorba despre un film marca Disney pentru copii, de Craciun. Prietena mea a avut grija sa-mi reaminteasca de Pirates of the Caribbean, care a fost mult mai scary decat "A Christmas Carol" si care de asemenea, apartine de Disney. Atunci am realizat ca defapt, nu este chiar atat de inspaimantator. Cel putin nu a avut personaje pline de tentacule lipicioase si cu stele putrezite lipite de fata.
Ce mi-a placut iar la nebunie a fost faptul ca Ebenezer Scrooge a fost facut dupa infatisarea si asemanarea lui Jim Carrie. Daca te uiti atent la film o sa vezi ca are unele din ticurile actorului, felul in care se stramba, felul in care vorbeste sunt similare cu cele ale lui Jim. Parca ar fi un Jim Carrie old, very Old. La fel sunt desenate si primele doua spirite ale Craciunului si the young Ebenezer. I love it!
Ce mi-a placut si mai mult a fost personajul in sine, personalitatea lui si schimbarile pe care le-a avut dupa vizita spiritelor. Ebenezer Scrooge, un om in varsta fara inima, zgarcit, indiferent, care uraste Craciunul face tot posibilul ca si cei din jurul sa se simta la fel ca el si sa nu aiba sarbatori fericite si minunate alaturi de familia lui. Nu-i pasa de restul atata timp cat lui ii merge bine si are bani. Uraste saracia, dar nu-i pasa daca altii sunt saraci. In noaptea Craciunului, la 7 ani dupa moartea partenerului sau, Marley, fantoma acestuia il viziteaza si ii spune ca Spiritele Craciunului  vor veni la el: Ghost of Christmas Past, Ghost of Christmas Present, and Ghost of Christmas Yet to Come. Cele trei sprite arata intamplari din trecutul lui, din prezent si din viitor (care este cam sumbru) si il ajuta, intr-un mod indirect, sa se indrepte si sa o ia pe calea cea buna. Ce am constatat din film este ca lui Scrooge ii este foarte frica de Moarte, de faptul ca va muri singur si nimanui nu-i pasa de el si nu va veni la inmormantarea lui. Astfel el se schimba, face donatii importante unor case de batrani, saraci etc, ii creste salariul angajatului sau si il ajuta pe Tiny Tim sa se faca sanatos. Astfel el devine cel mai iubit si mai bun om al orasului si, desi inainte colindatorii se opreau din cantat cand el trecea pe strada, acum canta alaturi de el.
It was a relaxing movie for a good evening, si faptul ca l-am vizionat impreuna cu prietena mea a fost si mai bine. Il recomand tuturor celor care sunt fani ai desenelor de calitate si care chiar apreciaza un lucru bine-facut si nu se cred prea maturi pentru asa ceva. :) In fiecare dintre noi se afla un suflet de copil, indiferent de varsta si cateodata, merita sa ne desprindem de stre si probleme si sa ne relaxam cu un film de animatie bun.

Ja ne! *hugs*

1 comments:

chris said...

vaiii cel mai fain movie posibil:X:X
este pe locul 1 la mine,pe 2 the Nightmare before Christmas[astea din categoria filmelor de Craciun]