Monday 3 January 2011

Resonance

Desi nu ma simt 100% grozav, raceala ma omoara, am o energie in mine pe care de mult timp nu am mai avut-o. Vreau sa fac orice, sa termin lucruri incepute de mult timp, sa citesc, sa desenez, sa ma uit la anime-uri etc. Dar bineinteles, ca calculatorul meu simpatic si dragut isi face ca de obicei treaba si reuseste sa ma tina lipita de monitor cu orele. Si dupa ma intreb cum naiba am pierdut atat de mult timp. Raspunsul: Soul Eater, feisbuc, mess, muzica la max. 
Great! Si mai am de facut inca 200 de rephransing-uri pt engleza plus alte nush cate teste. Bine macar ca stau acasa toata saptamana. *grin* Era si mai bine daca nu eram racita, dar na, nu totul poate fi perfect. 
Prietena mea a plecat la mama ei si se pare ca eu iar am ramas singura in oraselul asta mic si imputit, unde pierd vremea. 
Ma rog, trece si saptamana si asta si o sa ma vad cu ea. Deja mi-e dor de ea. T_T
Anyway, daca tot am numit postul asta "Resonance", macar sa pun si videoclipul melodiei
. Este noua mea obsesie and I like it! Mai ales ca este OST de la anime-ul pe care il urmaresc acum: Soul Eater. This song is perfect! Si ma alimenteaza si cu mai multa energie!




4 comments:

Anonymous said...

I love this sooong!!! <3

Anonymous said...

Nice song indeed :D

chris said...

Soul Eater:X:X
mi-a mai spus cineva about it...I need time...I wanna watch it:X:X

Lulu said...

sa te uiti! este genial si il ador, mai ales pe dr stein! *in love* si dupa ce l-ai vazut, spune-mi ce crezi. :D
soul eater rullz!