Sunday 27 June 2010

Penseta!

Welcome
Dupa mai bine de 2 ore in care mi-am sortat bilutele pentru bratari cu penseta, in sfarsit am terminat. Waii.nici nu stiu cum am resuit sa termin asa repede. Dar ce sa-i faci..imi place sa-mi fortez rabdarea pana ma enervez si arunc cu totul prin camera.
Dar azi am o stare mai mult sau mai putin buna...
in sfarsit am gasit toate volumele pe net din Charming Junkie ..a japanese manga so awesome! Hmm...nu se mai pune la indoiala faptul ca este toata in japoneza si nu inteleg o boaba..dar pricep ca tot romanu' imaginile..cel putin pana apar volumele traduse...eeeh..ce sa-i faci. le citesc asa cum sunt.
cred ca voi incepe in curand o noua poveste..pe care o voi posta doar pe blog...who knows ...mintea mea este la pragul dintre treaz si adormit.
sper ca pana dupa-masa sa gandesc cat de cat corent...

0 comments: