Sunday 4 April 2010

Stare aiurea!

In priul rand va urez tuturor care cititi blogul si care nu SArbatori Fericite si va transmit Hristos a Inviat!
Oricum lipsa mea indelungata de pe blog nu a deranjat pe nimeni.

Bun! Acum sa trecem la subiect! Titlul acestui post descrie exact starea mea, poate este chiar prea bland. Nici eu nu am cuvinte!
Simt doar un gol in stomac, care mi se raspandeste in fiecare celula a corpului, fancandu-ma sa ma simt singura. Imi vine sa ma iau de cap si sa-mi smulg fiecare fir in parte, sa-mi provoc durere, poate-poate, mai uit si eu de singuratate.
Creioane insirate pe birou, telefonul aruncat pe patul nefacut, dulciuri intr-un bol de sticla si un desen facut in graba.
Unde este acea persoana cand ai cea mai mare nevoie de ea?
Unde sunt acele vorbe care te alina in momente de tristete?
Unde sunt acele buze care iti soptesc la ureche ca totul va fi bine si sa nu-ti faci griji?
Unde sunt acele brate care te strang in timp ce plangi si iti versi amarul?

Sunt de mult plecate toate. Nici vorba sa se mai intoarca. Au lasat in urma doar amintiri goale, prea fericite ca sa-ti aduca zambetul pe buze.

http://www.youtube.com/watch#!v=u7qX22rS588
Thx Yumz ca ai pus-o pe blogul tau. Este superba!

0 comments: