Sunday 3 October 2010

Idol Otaku!


Welcome
Well...probabil va intrebati ce inseamna Otaku.
Otaku (おたく / オタク?) (oh-tah-kooh) is a Japanese term used to refer to people with obsessive interests, particularly anime, manga, or video games.

Multumiri Wikipediei pentru ca exista! ^^

Well..Idol Otaku se refera la fanii carora le plac solistii si trupele japoneze.
Eu ma numar printre ei. *grin*
Cultura japoneza nu este atat de raspandita in tara noastra ca si in alte tari, desi pe parcursul anilor se fac progrese. Festivalul Otaku de anul acesta din Bucuresti + multe alte intalniri ce au ca tema Japonia- Anime-Manga s-au realizat in Timisoara, Bucuresti, Cluj.

Sa revenim la Idol Otaku. Una dintre solistele pline de originalitate, fana a stilului Lolita (search pe Google to find out what it means) este Kanon Wakeshima, care in prezent are doua albume scoase pe piata care contin doua hituri: Still Doll (aparuta pe coloana sonora de la VK) si Lolitawork Libretto de pe noul album.



Acesta este videoclipul oficial al catecului. I love it! Degeabea spun unii despre Japonia ca este o tara ciudata, pentru mine ramane una dintre cele mai originale tari din lume, iar eu pentru acest lucru respect tara asta. <3

Oricum despre Japonia voi avea alte posturi in care voi explica unele lucruri mai pe larg.
Alti artisti renumiti sunt Ayumi Hamasaki ( numita si regina pop-ului in Japonia), Yui, L'arc en ciel (my fav band), Do as Infinity, An Caffe etc.
Ce-i drept, desi muzica lor parca se aseamana nu este adevarat deloc. Kanon promoveaza imaginea "creepy evil girl", pe cand Yui sau Ayumi ramand la imaginea de fetite dulci. Alte trupe ca si L'arc en ciel sau Am Caffe promoveaza Visual Key (care pe de alta parte este foarte raspandit in Japonia.

Oricum, this is the end of this small introduction in Idol Otaku World!

Ja ne! Bai-bai!

2 comments:

Anonymous said...

Ai uitat sa spui de Miyavi, care e cu kabuki rock...si care e un geniu al chitarii. :D

Si de Anna Tsukiya ai uitat! Are o groaza de melodii frumoase. Nu ti-a placut Nana? Blast erau clar mai tari decat Trapt. <3 So Nana/Anna rocks! :)

Lulu said...

ah da...de miyavi am uitat! shame on me, mai ales ca-l iubesc! :x si da..este un geniu al chitarii!

hmm..mi-a placut nana, desi nu l-am vazut pana la capat *blush* mereu m-am luat cu altceva si nu am apucat. si de aceea nu am ascultat cu atentie
ost de la nana. oricum, cand vine vorba de jpop/jrock..eu ascult orice. :))