Thursday 3 December 2009

Finally done!!!

Welcome In sfarsit s-a terminat si cu teza la romana! Desi credeam ca nu mai scap. Ne-a dat Ghita, din Moara cu noroc. >:P. Bine ca nu ne-o dat altceva. La fizica bineinteles ca profu' a facut mutre..ca de obicei cand cineva nu-i rezolva probleme suplimentare. De parca eu sunt un geniu ca Einstein!
Cat despre minunatii mei de colegi nu am ce spune. Dintr-o clasa de 27 de copii, ma pot intelege doar cu jumate, si asta e mult, avand in vedere ca sunt 21 de baieti. Scary! 21 boys with child minds! What can be more stupid than this? Maybe an animal. Dar ele sunt destepte in felul lor si se trateaza de la egal la egal.
Ma rog...sa nu ma mai enervez pe degeaba. Am de la viata tot ce mi-as putea dori.
Familie frumoasa, prietene pe care le ador! (nici nu stiu ce m-as face fara ele...poate nu as mai avea cu cine sa vorbesc pe la miezul noptii de maimutzici si iepurasi sau de sosetele lui Charlie sau de Twilight). Cea mai grea pedeapsa e sa mi le ia careva de langa mine. Nici nu imi imaginez viata fara ele.
Si acum...dupa palavrageala mea aici de 50000 de cuvinte cred ca ma apuc sa-mi fac tema la desen si sa-mi termin site-ul( de doi ani il tot termin =]]).

X.O.X.O.

P.S. avatarul cu Hayley e facut de mine;))
P.S.1: NU mi-a raspuns pe Twitter! X(

0 comments: