Saturday 5 February 2011

No subject

A fost superb la sibiu <3 ! Abia cand am ajuns am realizat cu stupoare ca mi-am uitat aparatul de fotografiat acasa. Si erau niste peisaje asa de frumoase. Dupa o noapte geroasa, copacii parca erau facuti din sticla si cristal. Pur si simplu superb! <3 Oricum Sibiul este superb. Il ador orice ar fi!

Matusa mea m-a dus la un restaurant chinezesc. Mancarea a fost delicioasa, dar sa ma vedeti pe mine cu betigasele. Ea a terminat repede...eu... mai bine nu ma gandesc cat mi-a luat. Dar am observat ca mancatul cu betigasele iti da timp sa savurezi mancarea, sa savurezi fiecare imbucatura. Nu cum facem noi sa mancam cat mai mult, sa bagam tot in gura din clipa in care avem mancarea in fata ca nu cumva sa dispara o secunda mai tarziu.
Ehh..popoarele asiatice intotdeauna au avut farmecul lor aparte.
Plus ca era 9 jumate cand am mers la restaurant si el se inchidea la 10. Era in mall. Saracii, numa sa nu ne fi scuipat in mancare.

Aseara am fost la majorat! A fost frumos, desi majoritatea timpului au fost manele si populara. E buna si muzica asta, pt chefuri etc, dar nu tot timpul. suport cat suport dar dupa ma fac ca o leguma pe scaun ca nu imi mai suporta urechile pe guta si salam. *laughs*
Si tot aseara am realizat. Ehh...as merita palme pentru chestia asta. Niste palme sanatoase care sa ma trezeasca la realitate. Dar invatam din greseli si ce nu ne omoara ne face mai puternici. Mda..

In rest, totul este...average, daca pot spune asa. Am o durere de cap crunta si de burta plus probleme in familie. Nici muzica nu mai pot asculta. Ma sacaie cand o aud. Scrisul mi-a ramas singura optiune si desenatul. Simt ca nu mai suporta nimeni si ca nu mai suport pe nimeni. Pe cei care ii credeam prietenii mei nu-mi mai raspund la mesaje. 
Ce-i drept, ieri am reusit sa repar, putin, o prietenie pe care am reusit sa o stric din cauza mea. Sau cel putin asa cred eu.
Luni incepe scoala si nu vreau. Nu vreau sa-mi vad colegii si profesorii. Vreau sa fiu pe o insula cu prietenii mei apropiati care ma inteleg.

Cam atat de spus. Nu ma mai plang. Nu mai am idei si vointa. Vreau alta viata sau macar puterea de a luat unele momente de la inceput si sa le fac cum trebuie. Sa repar unele greseli si sa ma feresesc de altele. Poate lucrurile ar fi stat altfel acum. Vreau sa plec la facultate. 

Revin maine cu articole noi si chestii interesante. Nu ma simt in stare acum sa mai scriu ceva. Un nou episod din Vampire Diaries ma asteapta. 



Cu drag, Lulu :)



P.S. dupa cum bine ati observat, am facut niste pagini noi. Sau cel putin cu titlul. *laughs* nu am apucat sa ma ocup ca lumea de ele, dar o voi face, in viitor. Vreau sa-mi organizez un pic blogul. :)

2 comments:

Anonymous said...

Sibiul chiar este frumos. :)
Chiar a fost greu sa mananci cu betisoarele? :)) Mie mi se pare usor. :D

And...cheer up! Mai sunt si momente d-astea. Dar tre` sa trecem peste. Cum ai zis si tu, din greseli invatam. What the hell, girl?? Keep your head up!

Lulu said...

nu mi-a fost greu..dar nici usor.:)) ce-i drept, mi-a placut mult sa mananc cu betisoarele. <3 si mai vreau! :))

astazi ma simt mai bine. am pofta de scris si de ascultat la maxim in boxe TPR:)) cred ca ma apuc imediat. :))