Sunday 13 February 2011

Blabbering

In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru lunga abesenta de pe aici. A inceput scoala si am fost ocupata pana peste cap, plus ca am incercat sa ajung la zi cu Vampire Diaries (ceea ce am si reusit) si nu m-am mai ocupat de blog.
Si azi cand am intrat am vazut ca totul este dat peste cat si ca posturile nu mai apar. Asa ca a trebuit sa caut dupa alte tamplate-uri cute si pana la urma am ramas tot la asta si l-am facut eu sa mearga, doar ca a trebuit sa refac paginile si celelalte chestii de pe blog. Gaaahh...si uite asa am pierdut timp pretios cand eu puteam sa mai vad un episod din VD (sunt obsedata, stiu). Doamne...cum poate sa existe un tip atat de frumos ca si Ian. Vorba unei prietene de-ale mele: "dumnezeu a fost mai mult decat darnic! cred ca a fost exces de zel!". Asta e singura explicatie! Este ilegal de frumos! Iar proasta aia de Elena tot dupa Stefan este!! Ce vad toate la el cand il au pe Damon langa ele, dispus sa se "joace" cu tine. Gizas...pot muri linistita dupa ce o sa-l vad in carne si oase. Plus ca serialul este plin de bunaciuni: Jeremy, Tyler, Mason, Matt si Klasu (care, desi nu a aparut, presupun ca va fi superb; oricum nu-l bate pe Damon). 

Lasand la o parte VD, pentru ca as putea vorbi ore intregi despre acest subiect, am postat obsesia mea de pe locul 2. Era logic ca era Harry Potter. Aveti banuieli cine va fi pe locul 3?;;) Sunt curioasa ce credeti!

Sper ca saptamana asta sa termin cu obsesiile, ca sa pot sa-mi pun putina ordine in ganduri. 
A da, si am postat ceva nou pe Scrieri tarzii. Povestea este din perspectiva a doua personaje: ea si el. Eu scriu din partea ei si prietena mea din partea lui. Oricum prologul trebuie modificat, pentru ca suna a eseu si nu a poveste, dar este un inceput.:)) 
Plus ca ma dispera Wordpress-ul. Am avut 4 comentarii si mi le-a sters pentru ca le-a considerat spam. Nu zau!!! Nu sunt obsedata dupa comentarii, dar sunt curioasa sa stiu ce parere au ceilalti despre ceea ce scriu si ei mi le sterg. Multumesc frumos!!!

Sper ca ati fost bine zilele astea si am sa arunc un ochi pe blogurile voastre sapt asta. Promit! :D


Si la final va las in comapania acestei melodii superbe! O ador! <3<3 Enjoy!




Cu drag, o Lulu fericita! 




2 comments:

Anonymous said...

Vampire Diaries imi place la nebunie. Mai ales Damon. Damn! He's hot! <3

Melodia o am in calculator de ceva vreme...o ador...e calmanta pt. mine. :D

Lulu said...

daa!<3 damon este foarte hot!
si jur, vd are cea mai buna coloana sonora dintre toate filmele vazute! I simply love it!<3