Saturday 15 January 2011

Like!

Uite un lucru pe care eu nu o sa-l inteleg cate zile oi mai avea eu. Pe Facebook, cand dai o la o poza like sau lasi comentariu, nu inseamna neaparat ca astepti ca persoana respectiva sa iti intoarca favorul. Dai like/lasi comm doar pentru ca iti place poza respectiva si vrei sa spui acest lucru. Dar majoritatea nu inteleg asta. Cred ca daca fac si ei acest lucru te rasplatesc pt like-ul dat si nu mai au indatoriri fata de tine.
Eu de ex, nu fac asa ceva doar ca sa am cat mai multe like-uri si cat mai multe commentari. Inca un lucru pe care nu-l voi intelege. La ce te ajuta daca ai enshpe mii de comm-uri…??
Sau iti lasa comm just because they want comments too. Gosh…it’s really annoying when you something like this.
Sau mai stiu un caz. Dai like/lasi comm la toate persoanele “populare” de pe feisbuc ca sa le intri in gratii. Linguseala nu ajuta la nimic cand chiar vrei sa te imprietenesti cu cineva.
Sau poate am eu piticii mei pe creier si unele lucruri mi se par exagerate. =))



this is a song that makes me feel good, even if the video is kinda creepy. :]


Postat pe data de 29 decembrie 2010, pe wordpress

0 comments: