Tuesday 25 January 2011

I love my mom, my dad and my...

Ma aflu intr-o faza in care nu stiu daca sa ma enervez sau sa rad pana nu mai pot! Credeam ca vremurile incep sa se mai schimbe si ca persoanele care in viata de zi cu zi se cred kul si-au mi-ai schimbat mentalitatea. Si aici vorbesc de baieti - pentru ca inca nu au ajuns la stadiul in care sa-i pot numi barbati. Dar fetelor, dragele mele, speram in continuare ca totusi se vor maturiza mai mult in viitorul apropiat...ca dehh...speranta moare ultima. *laughs*
Sa va explic de la ce mi se trage aceasta stare. Eram pe nemuritorul feiscbuc, cand intra unul in vorba cu mine.


El: Ceau! Cf?
Eu: Ceau! Bine, desenez. Tu?
El: p acasa nu am cf.
El: dai si mie id tau?
Eu: Il am la info la mine pe profil
El: oky.
El: Cu dragostea cum stai?

De aici parca ceva a facut scurtcircuit la mine in cap.M-am uitat prostita cateva minute la ecran, sa vad daca am citit bine, dupa care am inceput sa rad. Chiar nu mai stie nimeni replici de agatat ca lumea in ziua de azi? Sau nu mai stie nimeni cum sa stea de vorba cu o fata, fara sa-si etaleze pe tava prostia? Ba nu...nu prostia, ca aici nu este vorba de asta. Hmm...gizas..nu-mi vine cuvantul potrivit in minte.
Poate fac eu caz prea mare din chestia asta, dar inainte sa intrebi pe cineva cum mai sta cu dragostea, poate vrei sa-l cunosti putin, sau daca deja il cunosti, sa discuti ceva mai intai si dupa sa intrebi chestia asta. Dar stai...acele vremuri au trecut. Acum nu baiatul nu mai vrea sa cunoasca fata, sa vada daca este de treaba,ok, etc-etc. Daca este frumoasa (adica daca are tzatze si cur) nu mai conteaza ce scoate pe gura.
Zici ca sunt o baba de 70 de ani care privestii tinerii din ziua de astazi. Baietii nice sunt pe cale de disparitie.*sigh*

Si titlul acestui post nu are nicio legatura cu postul in sine. Este un vers (sau juma' de vers) dintr-o melodie foarte perv, care imi place. Prietena mea mi-a zis de ea si eu am inceput sa o ascult. I loooove dubstep, pt ca melodia asta este dubstep.
O gasiti aici ---> Borgore - Nympho.

Si ca un ultim lucru, am postat o povestioara noua pe celalat blog. Click sus pe "Scrieri tarzii" si o sa vedeti.  (Nu sunt laudaroasa din fire, incerc doar sa-mi fac reclama *laughs*).

Cam atat pe ziua de azi.

A voastra, 
Lulu 

2 comments:

Anonymous said...

Taci, ca melodia e faina tare! =)) Si aia Ice Cream e misto.


And yeah, boys suck these days. 8-|

akira said...

Love, este deja un fapt dovedit ca baietii sunt infiorator de prosti, iar cei care au ceva minte sunt raritati. :)) Cand voi incarunti, toata vina va fi a lor. :))

Do as I do, ignore them (or at least I try, pentru ca uneori sunt ca raia. :)) )

*hugs*