Thursday 20 January 2011

Gizas..vreau vacanta!

Dupa cum bine ati observat, nu am mai postat de ceva vreme pe blog. Stiu ca am mutat acele posturi de pe wordpress, dar alea au fost deja scrise asa ca nu este ceva nou. Inca mai am de lucru la acest blog, ca sa-l organizez, dar imi este pur si simplu lene si lipsa mea de chef it's really annoying.
Si pot sa multumesc scolii si profesorilor pentru asta, pentr ca s-au gandit ca ne merge prea bine acum inainte de vacanta si ca nu ar strica sa ne frece mediile si sa ne dea teme peste teme, ca deh...in timpul anului, au trebuit sa doarma sau sa vorbeasca despre fotbal. *pissed*
Si uite cum imi pierd eu noptile, invatand la romana despre Titu Maiorescu si Junimea sau scriind la engleza eseuri, care nici macar nu sunt bune (la ora 1 noaptea nici nu mai gandesc coerent, deci nu se pune). Plus ca am o groaza de citit si de desenat si nu imi gasesc timp pentru nimic. 
Vreau sa-l desenez pe Miyavi si pe Audrey Hepburn, vreau sa desenez haine si sa confectionez bratari. Vreau sa termin afurisita aia de carte si sa ma apuc de alta.Vreau sa termin de vizionat "Soul Eater" si de citit "Shinshi Doumei Cross". Dar nuuu...eu trebuie sa imi fac temele la fizica. >.<
Vreau vacanta! Vreau sa plec intr-un loc unde nu exista telefoane, net sau televizor. Doar un calculator ca sa pot sa scriu la povestile mele. 
Vreau mai mult timp liber pentru mine!!! Cer chiar asa de mult??????


Melodiile astea intotdeauna ma fac sa ma simt bine, plus ca este The Pretty Reckless! Enjoy!

Cu drag, Lulu! :) 

5 comments:

Anonymous said...

'Going Down' chiar e perversa. :> Si tare misto. Pacat ca n-are clip la ea. Still, I love it! <3<3

Vacanta vine imediat...just hang up a little more.
Btw...need some help with your english homework? :P

Lulu said...

da...vine..dar parca cu incetinitorul.:))

mda..daca stii cateva ponturi care sa ma faca sa scriu mai bine atunci te rog sa ma inveti.*laughs*
oricat as citi in engleza, tot o dau in bara cand vine vorba de scris. nu-i punctul meu forte. >.<
si inainte sa o dau la corectat mi se pare perfecta. :))

Anonymous said...

Cand spui probleme la scris te referi la spelling sau la gramatica? Ca sunt 2 probleme diferite alea. Daca e spelling-ul, sa stii ca sunt cateva reguli care momentan nu imi vin in minte. =)) Dar le am scrise pe undeva. O sa ti le dau cand le gasesc, promit. Daca problema e legata de gramatica, atunci...invata timpurile ca pe Tatal Nostru. :P

Lulu said...

a nu..nu e vorba de gramatica, pentru ca timpurile le stiu. e vorba de spelling si topica propozitiilor. acolo ma incurc cel mai tare. >.<

Anne said...

Lol , chiar ceri prea mult . Am facut aceeasi greseala : am terminat ok cu mediile insa m-o mancat in trei litere ca pe Zambilica si am vrut sa chiulesc fix in ultima zi si m-am ales cu 4 la purtare:))