Saturday 15 January 2011

Change

Nu este vorba despre acea schimbare la care eu tot sper. Vreau doar sa precizez ca mi-am organizat blogurile (acesta si cel de pe wordpress) ca sa le pot tine un pic evidenta. Astfel, cel de pe wordpress va fi folosit doar pentru a-mi posta creatiile proprii (proza, pentru ca poezie nu stiu sa scriu), iar acesta imi va servi ca un fel de jurnal, in care voi scrie tot ce ma taie capul.
Asadar, va invit sa aruncati un ochi si pe Hazardous-life si sa-mi spuneti parerea voastra despre ceea ce scriu, pentru ca imi pasa si o sa tin de cont de fiecare sfat bun. Vreau sa ma perfectionez pe zi ce trece in arta scrisului si de aceea am nevoie de critici. hehe.
Well...toate posturile de pe Hazardous-life care nu sunt creatii au fost mutate aici, dupa cum ati si vazut. :) 
Si pentru incheiere, va las in compania lui Nana Kitade, pe care eu personal o ador! :3 



0 comments: