Saturday 3 September 2011

Wasting time

Desi am o groaza de desene de facut, am zis sa mai arunc un ochi si pe aici. I really missed my sweet blog. Saptamana viitoare trebuie sa ii schimb si look-ul si odata cu inceperea scolii, o sa incerc sa fiu mai activa, mai ales ca atunci o sa am ce sa scriu (asta daca se intampla lucruri despre care merita sa scriu).:D
Am preluat leapsa de la Omi-chan, pe care am pus ochii de ceva vreme. Interesant joc. hehe
 <---- asa-i ca-i cute imaginea asta?? Am luat-o de pe DA si este mortala! :))
1. Tell me a thing you'd love to do right now.
Vreau sa ma apuc de desenat <3

2. Last book you've read?
"Henry si June" de Anais Nin. Una dintre cele mai pasionale carti citite vreodata

3. Last movie you've seen?
"Pirates of the Caribbean 4". L-am vazut cu prietena mea si m-as mai uita la el de n ori, chiar daca nu este atat de bun ca celelalte. 

4. What are you listening to in this moment? 
 De cateva zile ascult acelasi lucru: album "Greatest Hits" al lui Bon Jovi. Si inca nu m-am saturat! xD

5Tell a nice thing.
dulce ca o savarina =)) (

6Tell me a lie.
Ma plictisesti! 
7. One thing about you.
Imi plac lucrurile interesante care ma tin in suspans! 
8. Red nails and high heels?
Erhm...da si nu. 

9. Currently reading?
" Barbati care urasc femeile" de Stieg Larsson. 
10.  Tell me a joke.
Doua bufnite pe o craca. Prima: Buuuhuuuhuuu! A doua: Buhuuuhuu pe ma-ta ca m-ai speriat!
11 A friend you'd care to see right now?
Sunt mai multi and I miss them all :(
12.  First quote that bumps in your mind. No cheating, don't use Google. 
"Ma astept ca toata lumea sa fie buna. Ceea ce ma fascineaza e raul."
( Henry "Henry si June" - Anais Nin)

13 Name 3 cartoons you've love when you were a little kid.
Sailor Moon, Tom & Jerry, X-men

14Name 2  4 things you would never get enough of.
Manga & Anime, Bon Jovi, reading, drawing, writing....si mai sunt, dar le las pe data viitoare. lol
15
So think you're the only person left on Earth and there is this guy who you can't stand. What do you do? Is just the two of you and no one else!Aa...o sa intru in vorba cu el. Si daca vad ca nu functioneaza si ramane la fel de jerk ca inainte, imi gasesc altceva de facut...like reading or writing. :-??




0 comments: