Thursday 31 March 2011

This is art!

In sfarsit apuc sa postez si eu cateva dintre desenele mele, pe care eu le ador! Nu ma consider un geniu sau nush ce persoana super talentata. Imi place sa desenez si ma pricep. Nu sunt genul care sa ma laud. Asta las la aprecierea celor care imi vad lucrarile. :D  Scuzati calitatea pozelor, dar aparatul meu este un pic tampit. Si nu bagati in seama explicatiile de sub desene. Simteam nevoia sa nu tac din gura :)) Daca o sa mai fac poze la desene o sa le pun aici. Enjoy!


(Reproducere dupa Grigorescu)


(Desen liber cu model)


(Desen liber, fara model in fata. Si pentru mine a fost ceva wow ca am putut sa redau texturile obiectelor fara sa ma uit cu adevarat la ele)


(Reproducere dupa un portrer de-al lui Da Vinci)


(Reproducere dupa "Leda" - Da vinci)



(Biserca din Romania la 2 puncte de fuga)


(Reproducere dupa "Nasterea lui Venus - Botticelli)


( Elemente urbane la 2 puncte de fuga)


(Living - un singur punct de fuga)


(Cadou de Craciu pentru prietena mea cea mai buna )


(Peretele pe care il privesc zi de zi cand stau la birou. Ma binedispune <3)


Pink

4 comments:

Anonymous said...

yes, I like them. frumos, frumos ♥

akira said...

Oh, stiu unele dintre desene si stii ca mie imi plac. :D

Hai ca la un punct de fuga poate mi-ar iesi ceva, dar la doua nu am incercat. :-? Nici nu cred ca voi face asta. :))

Anyway, love, desnele sunt foarte dragute, bine realizate si, again, imi plac mult.

Spor la desenat. I miss ya, love! Take care! :* >:D<

Anonymous said...

Damn! Ce bine ies! Chiar ca te pricepi. <3 Bravo, tu!

Lulu said...

Thankies! <3<3 >:D<
Ma bucur ca va plac! :*:*