Thursday 31 March 2011

Helau!



Helau people! What's up? Stiu ca nu am mai dat de o groaza de timp pe aici, dar nu am avut timp. Cum am mai spus si in alte posturi, am foarte mult de invatat pentru scoala plus desenele, mai ales ca sambata aceasta incep sa iau ore pentru arhi. Yaaaayy! De anul trecut tot astept sa se intample asta si uite ca in sfarsit dorinta mi-a fost indeplinita.

Ce am mai facut in ultima vreme? Well..multe :)) lol.
Prietena mea cea mai buna a facut 18 ani si am petrecut ziua impreuna si a fost grozav. Mi-a placut reactia ei cand i-am dat posterul cu Pique, fotbalistul Barcelonei. Mda..noi doua suntem niste mici microbiste de la Campionatul Mondial si ne-am dat seama ca fotbalul inseamna mult mai mult decat fotbalistii extrem de frumosi <3. 
In rest, am mai terminat de citit doua carti: Un mister medieval - Barry Unsworth si The time machine - H.G. Wells. Si acum m-am apucat de Cronica Japoneza - Nicolas Bouvier. 
Voi scrie in alt post despre primele doua carti, pentru ca nu intru in detalii aici. Urmatorul lucru ce voi citi vor fi Mizerabilii de Victor Hugo. Stiu ca pare ciudat ca citesc aceste carti tocmai acum, dar cand eram mica nu am mi-a placut sa citesc. Sau cel putin, nu am citit atat de mult ca acum. Abia prin clasa a 8a - a 9a m-am reapucat, dar nici atunci cu seriozitate, avand in vedere ca citeam 3-4 carti/ vara. Shame on me, I know. Si tocmai de aceea vreau sa recuperez. 

Cand nu am citit, m-am uitat la House M.D. Inca doua episoade si termin sezonul 3. Yaaaaayy! De abia astept sa vad ce se intampla mai departe. Imi place atat de mult personalitatea lui House si sunt unele faze la care rad ca nebuna de una singura. 

In rest...nu am mai facut nimic. Tot cu scoala...am invatat Luceafarul si am crezut ca imi dau duhul cand l-am recitat. Mi s-a parut al naibii de lung, cu 30 de ochi atintiti asupra mea si cu profa care ma privea ca un politist. Apoi, iar scoala si teme multe la mate si fizica de mi-au iesit ochii din cap. Am mai incercat sa scriu ceva, dar partea aceea a creierului meu a fost blocata. Sper sa mi se deblocheze in vacanta de Pasti. :D

Ah well..cam atat. Stiu ca nu este nimic important, dar nu am atlceva despre ce sa vorbesc. Si decat sa vorbesc despre lucruri care ma scot din sarite si sa ma plang, mai bine tac. :D 

See ya!
Lulu

0 comments: