Saturday 15 January 2011

Tam tam tarararam..!

Dupa cum arata si titlul, sunt intr-o stare foarte buna de cateva zile. Mai bine zis de cand am scapat de raceala. Urasc racelile. In perioada lor nu pot face nimic, nu am chef de nimic si tot timpul sunt cu moralul la pamant. Dar am reusit sa-mi revin oarecum (a venit si prietena mea in vizita, cu mandarine ca la bolnavi – vorba ei *laughs* – si probabil asta m-a facut sa ma simt mai bine).
Ziua de azi nu pot spune ca a fost una grozava. Ce poate fi grozav in a  merge la scoala si a-i asculta pe profesori cum dau din gura, mai ales cand nu iti plac materiile alea si nu o sa-ti foloseasca la ceva pe viitor, cum este economia sau geoagrafia. Ma rog…o las balta. Ma rog, pe langa ore si profesori am luat again o palma zdravama (metaforic vb) . Si chiar nu ma asteptam. Chiar deloc. Urasc genul acela de persoane care uita de old friend cand isi fac prieteni noi si vorbesc intr-un doar de prietenii noi. Nu ca mi-ar pasa, but it’s really frustrating.
Lasand asta la o parte, iar sunt intr-un din acele zile cand am o pofta mare sa scriu one-shoturi triste si cred ca o sa-mi “public” povestea mea, “Portretul Rosettei” aici, ca macar asa o sa apuc sa-l corectez si sa adaug lucruri uitate atunci cand am scris capitolele.  Dar asta mai tarziu, after I finish my work. >.< Si dupa ce imi termin lista de pe MAL si Soul Eater si cele enspe mii de manga-uri incepute. Chiar stiu cum sa-mi pierd vremea cu brio in loc sa fac o multime de lucruri care chiar sunt folositoare. Stau lipita cu nasul de calcutalor si mereu zic “inca 5 min” si cand ma uit la ceas vad ca defapt au trecut 5 ore. Si imi vine sa imi trag palmi cand realizez ca nu stiu sa-mi organizez timpul si ca nu fac nimic folositor. Desi trebuie sa admit, ca atunci cand imi propun ceva, chiar reusesc sa duc la bun sfarsit acel lucru si sa il fac si bine. Cel putin asa m-a asigurat verioasa mea, care este un geniu innascut si care este modelul meu. *bow*
Well…see ya later then. Nu ca cineva ar citi si daca cineva chiar citeste aburerile mele atunci ii multumesc. Promit ca pe viitor sa vina si chestii mai serioase si nu doar franturi din viata mea personala. (:

Aceasta este melodia care imi alimenteaza starea de bine si care ma duce cu gandul la lumea magina a lui Tolkien si la Hobbits! Enjoy

Postat pe data de 10 ianuarie 2011, pe wordpress

0 comments: