Wednesday 12 January 2011

Dau Alarma!

Nu credeam că o melodie şi un videoclip poate să îmi dea atât de mulţi fiori pe şina spinării ca melodia celor de la Vunk – Dau alarma! Poate din această cauză m-am apucat să scriu două one-shot-uri, pe care le voi posta curând atât aici, cât şi pe blogul de pe wordpress (am şi acolo pagină, so, if you want, aruncaţi şi un ochi acolo).
Mesajul este atât de bine integrat în melodie şi te face să îţi pui anumite întrebări despre oamenii bolnavi, cum se simt ei, cum se descurcă ei în viaţă. Iar clipul este pe măsură. De fiecare dată când o ascult simt beat-ul cum îmi joacă în stomac şi îmi urcă până în gât. Este superb melodia şi sincer chiar nu mai credeam că o trupă românească, în afară de cele deja arhicunoscute, poate să scoate aşa melodii frumoase. Încă am speranţe că house-ul de proastă calitate va dispărea şi va lăsa loc muzicii de calitate.
Revenind la melodia celor de la Vunk, pe lângă mesajul pe care îl transmit şi pe lângă versurile şi vocea caldă a solistului, această mă inspiră şi îmi trezesc latura mea artistică (momentan vreau scriu pagini întregi de word sau să desenez ceva ce are legătură cu melodia şi nu numai). Plus că îmi alungă oboseala acumulată în ultimele zile şi mă face să mă simt mai bine.


Te rog nu privi înapoi,
Peste umerii goi
Mai dă-mi o şansă să te uit.


Superb. Nu am cuvinte să descriu senzaţia pe care mi-o dau aceste cuvinte.  Fără să mai adaug alte lucruri, vă las în compania melodiei, să o savuraţi din plin. Poate vouă nu vă va placea atât de mult, dar eu o ador! 


Cu drag, o Lulu fericita! 

2 comments:

chris said...

uhhhhh o Lulu fericita..in postarea anterioara iti venea sa omori pe cineva:))..glad to see I'm not the only girl who changes her mood once at 5minutes:)))

Lulu said...

:)) ooo...daca cineva imi spune o vorba de bine si care chiar sa ma atinga la corason "laughs" eu uit de suparare. plus ca muzica intotdeauna ma face sa ma simt bine!